Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Chiński AG100 oblatany

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 23 czerwca 2020

20 czerwca 2020 na lotnisku Moganshan w prowincji Zhejiang we wschodnich Chinach pierwszy lot wykonał prototyp samolotu szkolno-treningowego AVIC AG100. Oblot trwał 10 minut. Samolot wykazał dobrą zwrotność i stateczność, a wszystkie jego systemy funkcjonowały prawidłowo.

Chiński samolot szkolno-treningowy AG100 w pierwszym locie, 20.06.2020, lotnisko Moganshan / Zdjęcie: AVIC

Samolot AG100 został zaprojektowany przez Zhejiang China Aviation Industry General Aircraft Institute należący do AVIC (China Aviation Industry General Aircraft). Jest przeznaczony do szkolenia podstawowego i lotów treningowych. Producent oferuje go nie tylko na rynku chińskim, ale też odbiorcom zagranicznym. AVIC deklaruje, że uzyskał już pierwsze zamówienia.

AG100 jest napędzany silnikiem benzynowym, co ma ułatwić jego eksploatację i obniżyć jej koszty. Samolot jest wyposażony w spadochron ratunkowy, a w 3-miejscowej kabinie zastosowano poduszki powietrzne dla pilota i pasażerów.


Drukuj Góra