Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Emirates zwracają koszty podróży

Lotnictwo cywilne, 03 lipca 2020

W przeciągu ostatnich dwóch miesięcy Emirates rozpatrzyły niemal 650 tys. wniosków. Przewoźnik wywiązuje się z obietnicy i dokonał zwrotu kosztów podróży, które nie odbyły się z powodu pandemii SARS-CoV-2. Do tej pory miliony klientów Emirates otrzymały już ponad 1,9 mld dirhamów (ponad 2 mld zł).

/ Zdjęcie: Emirates

W kwietniu Emirates ogłosiły, że przyspieszają procesowanie wniosków o refundację i rozpatrzą je do sierpnia. Mówiono wówczas o niemal pół milionie wniosków. Linie lotnicze zrealizowały swój cel już na początku czerwca, zwiększając ilość procedowanych wniosków z 35 tys. miesięcznie do niemal 200 tys.

Pandemia [SARS-CoV-2] to niespodziewane i bezprecedensowe wydarzenie, które wywarło ogromny wpływ na podróżnych i uderzyło w linie lotnicze, a także całą branżę turystyczną. W Emirates zdobywaliśmy zaufanie naszych klientów latami i bardzo je sobie cenimy. To ciężkie czasy dla każdego, jednak zobowiązaliśmy się postąpić wobec naszych klientów uczciwie. Dlatego też zwróciliśmy podróżnym pieniądze i skupiliśmy siły na przyspieszeniu procesu przetwarzania wniosków, które do nas wpływały. Nasz średni czas procesowania zgłoszeń zredukowaliśmy z 90 do 60 dni, a ponieważ wniosków napływa już coraz mniej, oczekujemy, że stale będziemy poprawiać ten wynik. Nadal musimy przeprocesować ponad pół miliona zgłoszeń, ale szacujemy, że zrealizujemy je w perspektywie dwóch miesięcy. Dziękujemy naszym klientom za cierpliwość i zaufanie, a tych, którzy postanowili zatrzymać bilety albo zmienić termin podróży, z radością będziemy witać na pokładach naszych samolotów – powiedział Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates (Emirates przebudowują Boeingi 777, 2020-06-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.