Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Obsługa PW1000 w EME Aero

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 17 listopada 2020

W ostatnich tygodniach EME Aero (spółka joint venture Lufthansa Technik AG i MTU Aero Engines AG) zakończyła pierwsze regularne prace obsługowe silników Pratt & Whitney serii PW1100.

W ciągu ostatnich miesięcy w zakładzie EME Aero w podrzeszowskiej Jasionce zrealizowano obsługę 21 silników Pratt & Whitney serii PW1100/ Zdjęcie: EME Aero 

Spółka rozpoczęła działalność w podrzeszowskiej Jasionce na początku br. i jest jednym z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie w świecie zakładów obsługowych silników lotniczych najnowszej generacji. Od początku swojej działalności stawia na współpracę z lokalnymi specjalistami – przede wszystkim mechanikami silników lotniczych. Mimo pandemii SARS-CoV-2 nieprzerwanie prowadziła rekrutację na kolejne stanowiska. W bieżącym roku zatrudniła ok. 100 nowych pracowników, a stan zatrudnienia na koniec 2020 wyniesie prawie 400 osób. Od dwóch lat spółka prowadzi klasy patronackie o profilu technik mechanik lotniczy we współpracy z Zespołem Szkół nr 2 w Łańcucie.

Obecnie, pomimo trudnej sytuacji na rynku lotniczym, EME Aero nieprzerwanie realizuje zamówienia dla swoich klientów. W ciągu ostatnich miesięcy w zakładzie zakończono obsługi 21 silników Pratt & Whitney, które po przejściu procesu naprawy, przeglądu, obsługi technicznej i prób trafiły do użytkowników.

To dzięki naszym pracownikom, ich zaangażowaniu, wiedzy oraz doświadczeniu zdobywanym we własnym centrum szkoleniowym i w siedzibach dwóch udziałowców w Niemczech możemy z sukcesem prowadzić działalność operacyjną na szeroką skalę – podkreśla Robert Maślach, członek zarządu, dyrektor zarządzający ds. operacyjnych.

EME Aero uzyskało gotowość operacyjną w zaledwie 18 miesięcy. Zakład rozpoczął oficjalną działalność w styczniu br. od przyjęcia pierwszych silników w ramach programu modernizacji turbiny niskiego ciśnienia. Obecnie zakłady opuszczają już pierwsze silniki po pracach obejmujących proces demontażu, montażu i testowania.

Jesteśmy dumni z wejścia  w fazę operacyjną oraz dostarczenia pierwszych silników do naszych klientów. Sprawna rekrutacja i przeszkolenie zespołu, uzyskanie wymaganych certyfikacji władz lotniczych oraz realizacja pierwszych prac obsługowych dowodzi,  że EME Aero jest w pełni gotowe do realizacji celów postawionych na kolejne lata – dodaje Derrick Siebert, prezes i dyrektor zarządzający ds. Biznesu.

Kolejnym kamieniem milowym będzie wdrożenie nowoczesnej linii obsługowej, które zostało zaplanowane na koniec br. i przygotowanie do wdrożenia obsugi silników Pratt & Whitney PW1500 w drugiej połowie 2021 (Nowa inwestycja na lotniczej mapie Podkarpacia, 2018-03-27). 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.