Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Atlas Air zamawia Boeingi 747-8F

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 stycznia 2021

Boeing i Atlas Air Worldwide ogłosiły wczoraj, 12 stycznia 2021, zawarcie umowy zakupu czterech samolotów 747-8 Freighter. Będą to ostatnie Jumbo Jety, które zostaną wyprodukowane w zakładach w Everett. Amerykański koncern ogłosił decyzję o zakończeniu produkcji 747 w lipcu ub.r. (Koniec produkcji Boeinga 747?, 2020-07-06).

Boeingi 747-8F dla Atlas Air będą ostatnimi wyprodukowanymi Jumbo Jetami / Ilustracja: Boeing

Boeing 747-8F to najlepszy i najbardziej wszechstronny szerokokadłubowy frachtowiec na rynku. Cieszymy się, że możemy powiększyć naszą flotę zakupem tych czterech samolotów. […] Wyspecjalizowane frachtowce, takie jak eksploatowane przez nasze spółki zależne Atlas, Polar i Southern, będą nadal poszukiwane, ponieważ światowy rynek przewozów lotniczych, w szczególności sektor e-commerce i usług ekspresowych, będzie się nadal rozwijał – powiedział John W. Dietrich, prezes i dyrektor generalny Atlas Air Worldwide.

Boeing 747 na zawsze zajmie szczególne miejsce w historii lotnictwa i jesteśmy zaszczyceni wieloletnim zaangażowaniem Atlas Air w rozwój samolotu. Atlas Air rozpoczęły działalność 28 lat temu z jednym 747 i dobrze jest, aby odebrały ostatnie wyprodukowane 747, zapewniając, że będą odgrywać znaczącą rolę na światowym rynku przewozów towarowych przez dziesięciolecia – dodał Stan Deal, prezes i dyrektor generalny Boeing Commercial Airplanes.

Atlas Air Worldwide jest holdingiem, w skład którego wchodzą Atlas Air, Polar Air Cargo i Southern Air. Obecnie flota Atlas Air Worldwide Holding liczy 106 samolotów, w tym 53 Boeingi 747, z czego Atlas Air posiadają osiem Boeingów 747-400, 34 Boeingi 747-400F i cztery Boeingi 747-8F. Polar Air Cargo mają pięć Boeingów 747-400F i sześć Boeingów 747-8F (Towarowe Boeingi 767 BCF dla Atlas Air, 2016-10-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.