Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

G-Wagon dla komandosów

Przemysł zbrojeniowy, Wojska lądowe, 11 września 2009

Na wystawie DSEi w Londynie zaprezentowano po raz pierwszy prototyp samochodu Mercedes-Benz G-Wagon 280 CDI w układzie 6x6 rozwijany dla australijskich oddziałów specjalnych.

Choć pierwsze modele samochodów serii G-Wagon powstały w 1979, to jednak ogromna popularność tych pojazdów - sprzedano ich ponad 60 tysięcy do odbiorców wojskowych - powoduje, że rodzina ta jest nadal rozwijana oraz rozszerzana.

Tym razem Niemcy skoncentrowali się na potrzebach australijskich sił zbrojnych i stworzyli odmianę G-Wagon 280 z układzie 6x6, która ma być następcą pojazdu Perentie (bazujący na Land Rover 110 samochód w układzie 6x6). Jest to związane z zastępowaniem przez Mercedesy, po wygranym w październiku 2008 kontrakcie, wszystkich Land Roverów w Australii.

W Londynie pojazd pokazywany jest w odmianie ze skrzynią ładunkową, jednak docelowo ma powstać kilka odmian, w tym następca używanego przez oddziały specjalne modelu LRPV.

Zdjęcie: Remigiusz Wilk


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.