Alaska Airlines ogłosiły, że postanowiły zmienić dotychczasowe zamówienie i zdecydowały się także na Boeingi 737-8 i 737-10. Pierwotnie przewoźnik zamierzał eksploatować wyłącznie model 737-9, o pojemności 178 podróżnych, w liczbie 145 samolotów, które miały zostać odebrane w l. 2021-2026. Dotychczas Boeing dostarczył 14 z nich.
Według najnowszych planów flota Alaska Airlines ma składać się z 15 Boeingów 737-8, mieszczących 162 pasażerów, 70 samolotów 737-9 i 60 największych 737-10, mieszczących 189 osób. Pierwszy Boeing 737-8 ma zostać dostarczony towarzystwu z Alaski w drugiej połowie 2023, a pierwszy 737-10 – na początku 2024. Samoloty te zastąpią eksploatowane obecnie 35 A320 i 10 A321neo (Alaska zamawiają kolejne MAX-y, 2021-08-18).