Podczas wystawy AUSA w Waszyngtonie Sikorsky zaprezentował prototyp śmigłowca szturmowo-rozpoznawczego RAIDER-X budowanego w ramach programu US Army FARA (Future Attack Reconnaissance Aircraft). Według ujawnionych informacji, jest on gotowy w 98%. Oblot prototypu jest planowany na czwarty kwartał 2024.
Obecnie prototyp czeka m.in. na zakończenie programu budowy i certyfikacji silnika GE T901 Improved Engine Turbine (ITEP). Ma on być gotowy w najbliższych tygodniach (T901 do UH-60 z 2-letnim opóźnieniem, 2023-05-01). Wtedy seryjny silnik będzie mógł zostać zamontowany na prototypie śmigłowca.
Program FARA ma wygenerować następcę przestarzałych śmigłowców OH-50 Kiowa Warrior. Ich producent – Bell konkuruje w nim z Sikorsky’m (Sikorsky i Bell w finale FARA, 2020-03-26). Oferuje śmigłowiec 360 Invictus (Budowa prototypu Invictusa, 2021-08-13).
W projektowaniu RAIDER-X Sikorsky wykorzystuje doświadczenia z testów demonstratorów S-97 i X2. RAIDER X wyposażony jest w śmigło pchające i współosiowe wirniki główne. Taki układ ma zapewnić dużą prędkość przelotową i lepszą manewrowość niż konwencjonalne śmigłowce.