Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy CJ4 został dostarczony

Lotnictwo cywilne, 22 kwietnia 2010

Wczoraj przedstawiciele Cessna Aircraft poinformowali o przekazaniu pierwszego samolotu dyspozycyjnego CJ4. Maszyna trafiła do anonimowego odbiorcy w USA.

CJ4 to największy i najszybszy samolot rodziny CJ, w skład której wchodzą jeszcze modele 1+, 2+ i 3. Dzięki nowym silnikom Williams FJ44-4A o ciągu 15,12 kN każdy, samolot jest szybszy o ok. 65 km/h (838 km/h prędkości przelotowej) od tych dwóch ostatnich modeli. Ma także zdecydowanie większy zasięg oraz powiększoną kabinę pasażerską / Zdjęcie: Cessna

CJ4 uzyskał zezwolenia do lotów od amerykańskich władz lotniczych w połowie marca (zobacz: Certyfikat dla Cessny CJ4). Tożsamość pierwszego odbiorcy, który otrzymał swój samolot 20 kwietnia, nie została ujawniona. W dobie kryzysu kupowanie maszyny o katalogowej cenie 9 mln USD ciągle nie przysparza popularności...

Nowa maszyna ma pomóc przełamać zapaść w sprzedaży samolotów biznesowych. O ile w 2008 Cessna sprzedała 164 egz. samolotów rodziny CJ, w ubiegłym roku liczba ta spadła do jedynie 75 egz. Wiązały się z tym masowe zwolnienia. W stosunku do okresu sprzed kryzysu, zatrudnienie w zakładach przedsiębiorstwa zmniejszono o połowę (zobacz również: Cessna - kolejne zwolnienia).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.