Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A380 Lufthansy

Lotnictwo cywilne, 21 maja 2010

Od środy Lufthansa stała się właścicielem pierwszego z 15 zamówionych Airbusów A380. Ceremonia przejęcia maszyny miała miejsce w Hamburgu.

Zdjęcie: Airbus

Niemieckie A380 będą mogły przewozić do 526 pasażerów, w tym 8 w pierwszej klasie, 98 w klasie biznesowej i 420 w ekonomicznej.

Lufthansa otrzyma w bieżącym roku jeszcze trzy samoloty tego typu. Wszystkie trafią na lotnisko we Frankfurcie, które zostało już przystosowane do obsługiwania tak dużych maszyn. Pierwszy A380 rozpocznie już wkrótce loty do Tokio, Pekinu i Johanesburga.

Mimo, że we flocie niemieckiego, narodowego przewoźnika przeważają ilościowo różne modele Airbusów, w segmencie największych samolotów dominuje Boeing. Lufthansa dysponuje bowiem 30 egz. B747-400, przewoźnik zamówił również 20 obecnie opracowywanych B747-8I.


Drukuj Góra