Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Emirates SkyCargo wprowadzają eQuote

Lotnictwo cywilne, Transport lotniczy, 13 grudnia 2024

Emirates SkyCargo rozwinęły swój cyfrowy obszar operacji towarowych, wprowadzając usługę eQuote. Dostępna na platformie e-SkyCargo, usługa eQuote działa jako cyfrowy samoobsługowy punkt kontaktowy, umożliwiając klientom zamawianie i zarządzanie ofertami spotowymi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Rozwiązanie to będzie stopniowo wdrażane na całym świecie i obejmie większość produktów, w tym przesyłki o wysokiej wrażliwości, takie jak produkty z dziedziny nauk przyrodniczych i ochrony zdrowia oraz transfery o wysokiej wartości, jak Emirates Wheels.

/ Zdjęcie: Emirates SkyCargo

W całej swojej siatce połączeń Emirates SkyCargo odnotowują znaczący wzrost adaptacji cyfrowych – obecnie stanowią one ponad 60% wszystkich rezerwacji. Ładunki drobnicowe pozostają numerem jeden wśród towarów rezerwowanych cyfrowo, a tuż za nimi znajdują się przesyłki łatwo psujące się i farmaceutyczne, co wskazuje na dojrzałość cyfrowego krajobrazu, biorąc pod uwagę złożone wymagania dotyczące ładunków wrażliwych na temperaturę.

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, Emirates SkyCargo umocniło swoją obecność na trzech największych rynkach cyfrowych oraz w czołowych systemach zarządzania transportem, najczęściej używanych przez spedytorów na całym świecie: WebCargo, cargo.one, CargoAi i CargoWise.

Na początku Emirates SkyCargo udostępniły pięć podstawowych produktów na rynkach cyfrowych, umożliwiając transport produktów łatwo psujących się, przesyłek ogólnych i pilnych. Obecnie oferta została powiększona o bardziej specjalistyczne produkty, w tym farmaceutykę. Linie zwiększyły również limit masowy do 3 t, co pozwala na rezerwację większej liczby przesyłek drogą cyfrową.

Specjaliści Emirates SkyCargo zauważyli wzrost produktywności i zwiększenie efektywności pracy zespołu na wszystkich poziomach. Dzięki redukcji pracy manualnej przy prostych lub niewielkich przesyłkach przewoźnik może skupić się na bardziej skomplikowanych rezerwacjach, które wymagają bliższego monitorowania, takich jak przesyłki rezerwowane przez Emirates Valuables czy Emirates Pets. Agenci sprzedaży mają więcej czasu na spotkania z klientami, co umożliwia lepszą, bardziej spersonalizowaną obsługę.

Wykorzystując zgromadzone dane dotyczące rezerwacji, Emirates SkyCargo będzie oceniać mikro i makro trendy na podstawie bieżących danych, aby lepiej dostosowywać harmonogramy, częstotliwości i trasy (Emirates zamawiają kolejne Boeingi 777F, 2024-10-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2025 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.