Podczas ćwiczeń Trident Fury 2025 Royal Canadian Navy po raz pierwszy użyła uzbrojonego bezzałogowego pojazdu nawodnego Hammerhead, produkowanego przez brytyjską Qinetiq. Został przetransportowany na pokładzie fregaty HMCS Vancouver (331) typu Halifax, której załoga umieściła go w wodzie.
Użycie systemu Hammerhead odbyło się pod okiem jednostki Advanced Naval Capabilities (ANC) i we współpracy z Fleet Diving Unit. Bezzałogowiec był sterowany za pomocą łącza satelitarnego w pobliże celu, którym był drugi pojazd Hammerhead. Następnie na uzbrojonym bezzałogowcu detonowano umieszczony na nim ładunek wybuchowy, rażąc cel.
Pojazd Hammerhead został zaprojektowany jako cel morski imitujący szybkie łodzie motorowe, choć może pełnić również inne role. Napędzany jest przez silnik MerCruiser o mocy 135 KM, który umożliwia mu osiągnięcie prędkości 40 w (przy stanie morza 2). Bezzałogowiec może operować w roju maksymalnie 40 jednostek.
Kanadyjczycy rozwijają systemy bezzałogowe na potrzeby przyszłych operacji izolacji morskiej, force protection i obrony portów. Do tych zadań mają być używane m.in. powietrzne, nawodne i podwodne systemy bezzałogowe. W tym celu utworzyli jednostkę ANC, która łączy działania konwencjonalne z nowymi technologiami.