Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kara za opóźnienie dostaw BTR-4

Przemysł zbrojeniowy, Wojska lądowe, Strategia i polityka, 30 lipca 2011

Irak nie zapłacił Ukrainie pełnej kwoty za dostarczone dotąd transportery opancerzone BTR-4. Kara finansowa wyniosła 3 mln USD.

Partia dostarczonych dotąd transporterów opancerzonych BTR-4 miała kosztować 21 mln USD. Jednak, według ukraińskich mediów, Irakijczycy w połowie lipca zapłacili jedynie 18 mln USD. Reszta została zatrzymana jako kara za opóźnienie dostaw.

Kontrakt na dostawę 420 BTR-4 został podpisany pod koniec 2009. Za transportery Irak miał zapłacić 457,5 mln USD. Pierwsza partia 26 wozów miała zostać dostarczona pod koniec 2010 (Irak nie odebrał BTR-4E i An-32B, 2011-01-14). Jednak trafiła do Iraku dopiero w kwietniu 2011 (BTR-4 przekazane Irakowi, 2011-03-25). Kolejna partia 62 BTR-4 ma zostać przekazana do końca 2011.

Według Michaiła Dobkina z władz Obwodu Charkowskiego, zakładom im. Małyszewa, odpowiedzialnym za realizację kontraktu, zabrakło doświadczenia w produkcji transporterów opancerzonych (Początek produkcji BTR-4 w Charkowie, 2008-11-27). Winą za bałagan Dobkin obciążył poprzednie kierownictwa wytwórni specjalizującej się dotąd w produkcji czołgów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.