W czasie targów Dubai Airshow duże zamówienia przypadły zarówno Boeingowi, jak i Airbusowi. Pierwszy sprzedał 58 samolotów, drugi 135 oraz podpisał wstępne porozumienia o 76 kolejnych.
Mimo, że Airbus podpisał umowy o sprzedaży większej ilości samolotów, Boeing podpisał porozumienia o podobnej wartości. Pierwszym z nich - i jednocześnie największym jednorazowym kontraktem w historii koncernu - była sprzedaż 50 Boeingów 777-300ER dla Emirates Airline, z opcją na kolejne 20 egzemplarzy. Ich katalogowa wartość przekracza 18 mld USD, co daje rekordową wartość.
Pozostałe umowy dotyczyły dwóch transportowych Boeingów 777 dla Qatar Airways i 6 samolotów modelu 787 dla Oman Air.
Airbus podpisał trzy potwierdzone porozumienia: z Qatar Airways, o sprzedaży 50 małych Airbusów 320neo oraz kolejnych 5 dużych maszyn modelu 380, z Aviation Capital Group o sprzedaży 30 samolotów rodziny 320neo oraz z ALFACO na 50 Airbusów 320neo, z opcją na 30 dodatkowych.
Europejski koncern zawarł też 2 wstępne porozumienia o woli zakupu samolotów. 75 egz. rodziny 320 zamierza kupić Spirit Airlines, jeden biznesowy ACJ321 powinien trafić do Comluxa.