Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Awaria SuperJeta w Mińsku

Lotnictwo cywilne, 25 grudnia 2011

Latający w barwach Aerofłotu nowy rosyjski samolot pasażerski SuperJet 100 nie wystartował dziś z Mińska. Awarii uległo jego przednie podwozie.

SuperJet 100/95LR linii Aerofłot miał dziś rano, o 6:10 wystartować z Mińska do Moskwy. Lot jednak odwołano z powodu awarii przedniego podwozia samolotu. Zapowiedziano, że SuperJet wystartuje o 16:00. Do tego czasu nie udało się jednak go naprawić. Pasażerowie odlecieli do Moskwy innymi samolotami.

Do Mińska przybyła specjalna ekipa remontowa producenta i przewoźnika. Okazało się, że zerwaniu uległo lewe cięgno sterujące goleni przedniego podwozia. Przy wsparciu specjalistów białoruskich Rosjanie mają naprawić samolot. Nie wiadomo jednak, kiedy to nastąpi.

Aerofłot zamówił w OAK, czyli u właściciela wytwórni Grażdanskije Samolioty Suchowo, 30 samolotów SuperJet 100 (SSJ100). Pierwszy z nich, nazwany Michaił Wodopianow, rozpoczął regularne loty w czerwcu 2011. Wkrótce dołączyły do niego kolejne dwa - Dmitrij Jezierskij i Iwan Orłowiec (Drugi Superjet 100 Aerofłotu, 2011-08-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.