Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Sokoły w filipińskiej służbie

Lotnictwo wojskowe, 12 marca 2012

W niecały miesiąc po dostawie czterech pierwszych śmigłowców PZL W-3 Sokół na Filipiny, 9 marca odbyła się uroczystość przyjęcia ich do służby.

Sokoły na płycie lotniska bazy Clark / Zdjęcie: PZL-Świdnik

W uroczystości wzięli udział Mieczysław Majewski, prezes zarządu PZL-Świdnik. Odbiór śmigłowców, został dokonany przez Voltaire Tuvera Gazmin, Sekretarza Obrony Narodowej Filipin.

Śmigłowce zostały zamówione w 2010, na mocy umowy o wartości 2,8 mld peso. Pierwsza transza dostaw dotarła w zakładanym terminie. Druga - także złożona w 4 maszyn - powinna trafić do odbiorcy w ostatnim kwartale bieżącego roku (zobacz: Sokoły na Filipinach).

Filipińskie Sokoły zastąpią najstarsze egz. wiekowych UH-1 i będą wykorzystywane głównie do zadań transportowych. Maszyny napędzane dwoma silnikami o mocy startowej 900 KM każdy, może przewozić 11 w pełni wyposażonych żołnierzy lub do 2,1 t ładunku - przy wykorzystaniu podwieszeń zewnętrznych. Ich wejście do służby możliwe było dzięki wcześniejszemu szkoleniu filipińskich pilotów i mechaników w naszym kraju.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.