Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Szkolenie pilotów Air Force One

Lotnictwo wojskowe, Lotnictwo cywilne, 05 września 2012

Atlas Air otrzymał 5-letnie zlecenie od USAF na prowadzenie programów szkoleniowych dla załóg prezydenckich Boeingów 747-200B. Strony nie podały wartości kontraktu.

Atlas Air jest częścią Atlas Air Worldwide Holdings, jednego z największych na świecie dostarczyciela usług lotniczych. W myśl zawartego z USAF porozumienia, przewoźnik przez następne 5 lat będzie odpowiedzialny za przygotowywanie przyszłych operatorów prezydenckich Air Force One. W zakres programu szkoleniowego wchodzi, m.in. nauka pilotażu przy wykorzystaniu symulatorów lotu. Kursy realizowane będą w centrum szkoleniowym Atlasa w Miami.

Na mocy wcześniejszych porozumień Atlas szkoli przyszłych pilotów 747-200B już od 2007.

Za obsługę lotów prezydenta i wiceprezydenta USA odpowiedzialna jest Presidential Airlift Group (PAG). Jednostka wchodzi w skład 89th Airlift Wing (89 AW), stacjonującego na terenie bazy lotniczej Andrews (Maryland). PAG wykorzystuje obecnie 2 VC-25A Air Force One 747-200B. Ze względu na swój wiek (samoloty latają od 1990 i 1991) i pogarszający się stan techniczny, USAF chce wymienić obydwie maszyny do końca bieżącej dekady (Nowe samoloty prezydenta USA, 2012-04-11). Prace koncepcyjne nad modernizacją floty prezydenckich samolotów trwają od co najmniej 5 lat (A380 jako Air Force One?, 2007-10-22). 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.