Amerykańska Tenn-Air oferuje zmontowane samoloty Zenith Aircraft CH 750 od 74,9 tys. USD za egz. To jedna z najniższych cen za dwuosobowe ultralighty, o maksymalnej masie startowej do 600 kg.
CH 750 sprzedawane są w zestawach do samodzielnego montażu (Lądowanie bez śmigła, 2011-02-07). W najtańszej opcji części płatowca kosztują niecałe 20 tys. USD. Nieco więcej trzeba wydać na silnik. Ich ceny wahają się w przedziale od kilkunastu do niemal 40 tys. USD za egz., w zależności od modelu.
Niedawno powstała Tenn-Air oferuje złożony samolot, zgodnej z przepisami klasy LSA, poczynając od 74,9 tys. USD. Za te kwotę potencjalny klient (dostawy mają rozpocząć się w listopadzie bieżącego roku), otrzyma maszynę ze 120-konnym silnikiem Jabiru 3300 oraz podstawowym, głównie analogowym wyposażeniem awionicznym.
Zwiększając cenę do maksymalnych 84,9 tys. USD, można otrzymać m.in. cyfrowy zestaw awioniczny Garmina, większe koła i bak paliwa czy klimatyzację kabiny. Nawet ta kwota jest niższa od większości dostępnych obecnie samolotów klasy LSA.
Tenn-Air nie jest pierwszą spółką, która oferuje kompletne CH 750. Wcześniej robiła to mała wytwórnia AMD. Kilka lat temu zawiesiła ona jednak swoją działalność. Powodem – przynajmniej według przedstawicieli Tenn-Air – była stosunkowo wysoka cena maszyny. Była ona bowiem oferowana z silnikami rodziny Continental O-200, które są znacznie droższe od jednostek Jabiru.