Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

DOSAAF chce kupić 105 Jaków-152

Lotnictwo cywilne, 31 grudnia 2012

Rosyjska federacja sportów obronnych DOSAAF dla kontynuowania działalności lotniczej potrzebuje co najmniej 105 samolotów Jak-152. Oczekuje, że zakup sfinansuje budżet federalny.

Wiceprezes DOSAAF ds. lotnictwa sportowego Wiktor Cziernow twierdzi w rozmowie z AviaPort.ru, że dla dalszego funkcjonowania organizacji potrzebna jest szybka wymiana przestarzałego i awaryjnego sprzętu. Chodzi głównie o popularne samoloty Jak-52. Według niego, w grę wchodzi jedynie zakup nowych Jaków-152. Tylko ich produkcję można w FR uruchomić w krótkim czasie.

Cziernow ocenia potrzeby DASAAF na 105 nowych samolotów Jak-152. Aby rozpocząć ich produkcję seryjną potrzebne jest jednak uruchomienie programu federalnego i jego sfinansowanie z budżetu. Wytwarzaniem Jaków-152 miałoby zająć się OAO AAK Progress z Arseniewa.

Jak-152 to samolot szkolno-treningowy przeznaczony do szkolenia podstawowego. To jednosilnikowy, dwumiejscowy dolnopłat z trójpodporowym podwoziem. Można na nim wykonywać podstawową akrobację.


Drukuj Góra