Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

United 40 oblatany

Lotnictwo wojskowe, 17 marca 2013

Zaprojektowany przez ADCOM Systems z ZEA bsl United 40 Block 5 został oblatany. W pierwotnej wersji demonstrowano go na wystawie IDEX-2011, a w zmodyfikowanej na IDEX-2013.

Konstruktorem bsl Yabhon United 40 (Bojowy bsl z Emiratów, 2011-11-17) jest Ali Al Dhaheri. Liczba 40 w nazwie bezzałogowca znalazła się dla uczczenia 40. rocznicy powstania Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Bezzałogowiec może utrzymywać się w powietrzu przez 100 godzin na wysokości 10 km bez uzupełniania paliwa. Lata z prędkością 75-220 km/h. Jego uzbrojenie ma stanowić do 10 pocisków kierowanych Namrod o zasięgu 60 km.

Rozpiętość dwusilnikowego (napęd hybrydowy – spalinowo-elektryczny: 115 + 80 KM) United 40 wynosi 17,5 m. Masa startowa bsl to ok. 2 tys. kg przy masie użytkowej na poziomie 400 kg. Bezzałogowiec zabiera 300 l paliwa, w tym 260 l w skrzydłach.

W projekcie United 40 wykorzystano technologie uzyskane z Izraela. Jego cena jest szacowana na 20-30 mln USD. Według Al Dhaheriego, emirackim bsl jest zainteresowanych 7 państw z Azji i Europy.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.