Reklama
Reklama

Wartość sprzedaży Eurocoptera w 2012 sięgnęła 6,3 mld Euro. O 15% więcej niż rok wcześniej.

Pierwszy lot śmigłowca NH90 zmontowanego przez Eurocopter España w zakładach w Albacete. 23 stycznia 2013 / Zdjęcie: Eurocopter

Wzrost na podobnym poziomie Eurocopter notuje od 2008, mimo kryzysu finansowego, który nastąpił w międzyczasie. W 2011 wartość sprzedaży koncernu wyniosła 5,4 mld Euro, a w 2012 ok. 6,3 mld Euro. Na 2013 Eurocopter też planuje 15-% wzrost przychodów.

49% całkowitej sprzedaży przynoszą Eurocopterowi nowe śmigłowce, zaś ze szkolenia załóg, obsług i serwisu sprzedanych wcześniej maszyn koncern uzyskuje 42% przychodów. Ten dział Eurocopter zaczął intensywnie rozwijać, gdy rozpoczął się światowy kryzys finansowy. Tylko w ub.r. uruchomił 5 kompleksowych symulatorów lotu w różnych miejscach świata.

Eurocopter uzyskał zamówienia na 469 śmigłowce. To drugi wynik w historii, oznaczający powrót do poziomu sprzed kryzysu.

Reklama
Reklama

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.