Wiadomości
Linie Air France uruchomiły w tym miesiącu nowy salonik na międzynarodowym lotnisku Chicago O’Hare – pierwszy w historii linii w tym porcie. Przestrzeń została zainspirowana francuskim stylem. Zlokalizowany w terminalu 5 salonik powstał we współpracy z Global Lounge Network i jest dostępny dla pasażerów Air France podróżujących w klasie Business, członków programu Flying Blue z kartami na poziomie Elite Plus i uprawnionych podróżnych KLM.

Na powierzchni 470 m² znajduje się 105 miejsc siedzących. Salonik czynny jest codziennie od godz. 5:00 do 23:30.
Przestrzeń zaprojektowana została przez Air France we współpracy z agencją SGK Brandimage. Wyposażono ją w miękkie nowoczesne meble i urządzono w kolorystyce linii, a wnętrze zdobią grafiki nawiązujące do jej historii i bogatego dziedzictwa. Wysoki sufit i duże przeszklenia zapewniają naturalne światło przez cały dzień i widok na pasy startowe.
W części gastronomicznej salonu goście mogą zamówić dania kuchni francuskiej, takie jak słynna boeuf bourguignon, czy mus czekoladowy z karmelem. Menu zmienia się w ciągu dnia i obejmuje także opcje wegetariańskie oraz lokalne i sezonowe produkty. Ponadto w barze inspirowanym paryskimi hotelami serwowane są szampany, wina i francuskie alkohole.
Wszyscy goście salonu mogą korzystać ze strefy relaksu, przestrzeni do pracy biurowej, kabiny przeznaczonej do rozmów telefonicznych, a także bezpłatnego Wi-Fi i licznych gniazdek i portów USB. Prasa jest dostępna w wersji cyfrowej, dzięki aplikacji Air France Press. Ponadto dla członków Flying Blue na najwyższym poziomie uczestnictwa - Ultimate - przygotowano wydzieloną strefę z czterema fotelami.
W sezonie zimowym 2025/2026 Air France oferuje do siedmiu lotów tygodniowo między Paryżem-Charles de Gaulle a Chicago-O’Hare samolotami Airbus A350.







