Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Doskonałe wyniki airBaltic

Lotnictwo cywilne, 27 sierpnia 2014

Łotewski przewoźnik zanotował w 1. połowie br. zysk w wysokości 14 mln euro.

Zdjęcie: airBaltic

Szefowie łotewskich linii lotniczych airBaltic mają olbrzymie powody do zadowolenia. W okresie 1 stycznia – 31 lipca 2014 towarzystwo odnotowało zysk netto w wysokości 14 mln euro (58,6 mln zł). Dla porównania, w analogicznym przedziale ub. r. przewoźnik poniósł stratę 12 mln euro (50,3 mln zł).

Jak mówi Martin Gauss, prezes airBaltic, zawirowania geopolityczne na wschodzie Europy spowodowały, że linia stanęła przed wieloma nowymi wyzwaniami, m.in. spadkiem liczby pasażerów transferowych. Jednak dzięki dobremu zarządzaniu i unifikacji floty udało nam się odnieść zysk. Z powodu konfliktu na Ukrainie, przewoźnik musiał wstrzymać loty do Odessy, Symferopola i Kaliningradu.

Obecnie siatka połączeń airBaltic obejmuje 60 destynacji w Europie i na Bliskim Wschodzie. W sezonie letnim 2014 towarzystwo rozpoczęło loty do Burgas i Warny, Palma de Malorca, Bukaresztu, Goteborga i Aberdeen.

Flota airBaltic liczy 25 samolotów: 5 Boeingów 737-500, 8 Boeingów 737-300 i 12 Bombardierów Q400 NextGen (na zdjęciu). Od 2015 Boeingi mają być zastępowane przez CSeries 300 (Farnborough udane dla Bombardiera, 2014-07-21, 160-miejscowy CSeries 300, 2013-03-07).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.