Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

CSeries oficjalnie w portfolio Airbusa

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, Strategia i polityka, 10 lipca 2018

W centrum dostawczym Henri-Ziegler, niedaleko Tuluzy, Airbus zaprezentował swoje najnowsze modele w ofercie. Są to A220-100 i A220-300, czyli Bombardiery CSeries 100 i CSeries 300.

Jeden z dwóch nowych modeli w ofercie Airbusa – A220-300 / Zdjęcie: Airbus  

Wszyscy w Airbusie cieszą się z tej historycznej chwili. Dziś z radością witamy model A220 w rodzinie Airbusa i jesteśmy zaszczyceni, widząc go po raz pierwszy w barwach Airbusa. Składam hołd wszystkim kobietom i mężczyznom z Bombardiera i jego łańcucha dostaw, którzy starali się w ciągu ostatnich lat, aby wprowadzić ten fantastyczny samolot na rynek. A220 wchodzi teraz w nowy etap swojej kariery dzięki wszystkim zasobom Airbusa, które przyczynią się do jego komercyjnego sukcesu na całym świecie – powiedział Guillaume Faury, prezes Airbus Commercial Aircraft.

Eric Schulz, dyrektor handlowy Airbus Airbus Commercial Aircraft, dodał: Z entuzjazmem podchodzimy do sprzedaży modelu A220, w szczególności dzięki jego technologii, która daje mu decydującą przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku. Otrzymałem wiele pozytywnych opinii od klientów dotyczących wyjątkowego doświadczenia pasażera, niższego zużycia paliwa, mniejszej masy i cichszych silników. Wszystkie te powody przyczyniają się do mojego optymizmu, że Airbus będzie wspierał A220 w osiągnięciu wielkiego komercyjnego sukcesu (CSeries poniżej planu, 2018-01-05).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.