Reklama
Reklama

25 kolejnych A321neo dla Delty

Delta Air Lines złożyły wiążące zamówienie na 25 samolotów A321neo (New Engine Option), napędzanych silnikami Pratt & Whitney PW1100G-JM. Stanowi ono uzupełnienie transkacji na 100 A321neo z 2017. Ponadto Delta przyspieszyła odbiór dwóch A350-900 i dwóch A330-900neo.

Delta Air Lines zamówiły łącznie 125 A321neo / Ilustracja: Airbus

Ponieważ nasi klienci są gotowi wrócić do podniebnych podróży, umowa ta pozwala Delcie postawić na rozwój, zważywszy na planowane wycofanie z eksploatacji starszych samolotów wąskokadłubowych w naszej floty. Dążymy do zmniejszenia naszego śladu węglowego, zwiększając wydajność i podnosząc jakość obsługi klienta.  Dziękujemy Airbusowi za niezłomne partnerstwo podczas pandemii. Czekamy na dostawy A321neo, a także przyspieszenie dla nas dostaw A350 i A330-900neo – powiedział Mahendra Nair, wiceprezes Delty odpowiedzialny za strategię flotową (Delta Airlines wycofują MD-88 i MD-90, 2020-06-02).

Razem z klientami poradziliśmy sobie z wyzwaniami minionego roku. Cieszymy się, że możemy już podjąć działania na rzecz odrodzenia branży lotniczej z naszym wieloletnim partnerem, Delta Air Lines – dodał Christian Scherer, dyrektor handlowy Airbusa.

Najnowszy anons Delta Air Lines zwiększa liczbę zamówionych A321neo do prawie 3500, z których ponad 500 jest już eksploatowanych przez linie lotnicze z całego świata (100 A321neo ACF dla Delty, 2017-12-15).

Reklama
Reklama

Powiązane wiadomości

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.