Reklama
Reklama

Dzisiaj na londyńskim Heathrow wyląduje pierwszy liniowy Airbus A380 Singapore Airlines. Jest to jednocześnie pierwszy komercyjny lot takiego samolotu do Europy.

Singapore Airlines postawiły na komfort. W A380 oferowanych jest kilkanaście pojedynczych, komfortowych przedziałów (na zdjęciu). Te, które są położone z dala od okien, można łączyć w przedziały dwuosobowe. Koszt wdrożenia wystroju singapurskich A380 i Boeingów B777-300ER, kosztował równowartość 415 mln USD / Zdjęcie: Singapore Airlines

Przylot planowany jest trzecią po południu. A380 wystartował z Singapuru 13 godzin wcześniej. Na Heatrhrow wysadzi pasażerów w Terminalu 3. Singapore Airlines z tej okazji stworzył cały program promocji i uczynił z przylotu spore wydarzenie medialne.

11 marca Airbus dostarczył trzeci egzemplarz produkcyjny modelu A380 (zobacz: Mniejsze straty EADS). Tak jak poprzednie, trafił on do Singapore Airlines, które łącznie zamówiły 19 egz. z opcją na kolejne 6.

Przewoźnik realizuje już codzienne loty A380, na linii Singapur-Sidney. Dzisiejszy przylot na Heathrow zapoczątkuje loty na linii Singapur-Londyn. Natomiast 20 maja otworzy kolejne połączenie największymi samolotami świata: Singapur-Tokio. Będzie to jednocześnie pierwsze połączenie azjatyckie.

Singapore Airlines zrezygnowało z wykorzystania maksymalnej liczby miejsc (800). Zamiast tego postawiło na wygodę i przestrzeń, przystosowując swoje samoloty do 471 pasażerów. Rekompensujące to wpływy, są osiągane z wykorzystania kilkunastu miejsc w pojedynczych przedziałach i 60-osobowej klasy biznes.

Singapore Airlines postawiły na komfort. W A380 oferowanych jest kilkanaście pojedynczych, komfortowych przedziałów (na zdjęciu). Te, które są położone z dala od okien, można łączyć w przedziały dwuosobowe. Koszt wdrożenia wystroju singapurskich A380 i Boeingów B777-300ER, kosztował równowartość 415 mln USD / Zdjęcie: Singapore Airlines

Przylot planowany jest trzecią po południu. A380 wystartował z Singapuru 13 godzin wcześniej. Na Heatrhrow wysadzi pasażerów w Terminalu 3. Singapore Airlines z tej okazji stworzył cały program promocji i uczynił z przylotu spore wydarzenie medialne.

11 marca Airbus dostarczył trzeci egzemplarz produkcyjny modelu A380 (zobacz: Mniejsze straty EADS). Tak jak poprzednie, trafił on do Singapore Airlines, które łącznie zamówiły 19 egz. z opcją na kolejne 6.

Przewoźnik realizuje już codzienne loty A380, na linii Singapur-Sidney. Dzisiejszy przylot na Heathrow zapoczątkuje loty na linii Singapur-Londyn. Natomiast 20 maja otworzy kolejne połączenie największymi samolotami świata: Singapur-Tokio. Będzie to jednocześnie pierwsze połączenie azjatyckie.

Singapore Airlines zrezygnowało z wykorzystania maksymalnej liczby miejsc (800). Zamiast tego postawiło na wygodę i przestrzeń, przystosowując swoje samoloty do 471 pasażerów. Rekompensujące to wpływy, są osiągane z wykorzystania kilkunastu miejsc w pojedynczych przedziałach i 60-osobowej klasy biznes.

Reklama
Reklama

Powiązane wiadomości

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.