Reklama
Reklama

Eursatory: Lubawa po fuzji

Na tegorocznych targach Eurosatory po raz pierwszy wystąpiła Grupa Lubawa, która po ubiegłorocznej fuzji składa się ze spółek Lubawa, Litex, Effect-System i Miranda.

Najbardziej imponujący rozmiarami produkt grupy: Wielkogabarytowy Namiot Pneumatyczny o powierzchni 648 m². Jeden z nich został wypożyczony przez wojsko i jest wykorzystywany w 56. Bazie Lotniczej w Inowrocławiu-Lapkowie do serwisowania śmigłowców. Mieści jednocześnie np. szturmowego Mi-24 i transportowego Mi-2, bez demontażu wirników głównych / Zdjęcie: Lubawa

Po fuzji grupa notuje obrót rzędu 250 mln zł rocznie, stając się jednym z silniejszych podmiotów polskiego przemysłu obronnego. Oferuje szerokie spektrum produktów, od odzieży wojskowej, przez stroje maskujące, kamizelki balistyczne, pontony, największe dostępne namioty czy siatki maskujące dla pojazdów wojskowych, po wyposażenie dla służb ratowniczych (np. łodzie półsztywne) i produkty na rynek cywilny.

Obecność na Eurosatory 2012 wpisuje się w politykę częstej obecności na wystawach zagranicznych. Ze względu na częściowo ograniczone możliwości zakupów rodzimych sił zbrojnych, grupa stara się obecnie zwiększyć swoją ofertę dla służb ratowniczych i potencjalnych odbiorców z krajów trzecich. Np. spółka Miranda, dostarczająca cały czas wojsku m.in. zestawy maskujące Berberys dla pojazdów bojowych, bierze jednocześnie udział w przetargu na podobne wyposażenie w Szwecji. Wcześniejsze próby stałego usytuowania się na chłonnym, chińskim rynku ze sztandarowymi produktami Lubawy, czyli największymi namiotami pneumatycznymi (zobacz: Zamówienia Lubawy w Chinach), z przyczyn niezależnych od producenta zakończyły się niepowodzeniem.

Według przedstawicieli grupy, Lubawa zamierza w najbliższym czasie poszerzyć swoją ofertę, dotyczącą największych namiotów, o klasyczne konstrukcje ze stalowym szkieletem. Mimo, że wymagają one większego nakładu pracy przy ich rozkładaniu, można je transportować w mniejszych zestawach.

Najbardziej imponujący rozmiarami produkt grupy: Wielkogabarytowy Namiot Pneumatyczny o powierzchni 648 m². Jeden z nich został wypożyczony przez wojsko i jest wykorzystywany w 56. Bazie Lotniczej w Inowrocławiu-Lapkowie do serwisowania śmigłowców. Mieści jednocześnie np. szturmowego Mi-24 i transportowego Mi-2, bez demontażu wirników głównych / Zdjęcie: Lubawa

Po fuzji grupa notuje obrót rzędu 250 mln zł rocznie, stając się jednym z silniejszych podmiotów polskiego przemysłu obronnego. Oferuje szerokie spektrum produktów, od odzieży wojskowej, przez stroje maskujące, kamizelki balistyczne, pontony, największe dostępne namioty czy siatki maskujące dla pojazdów wojskowych, po wyposażenie dla służb ratowniczych (np. łodzie półsztywne) i produkty na rynek cywilny.

Obecność na Eurosatory 2012 wpisuje się w politykę częstej obecności na wystawach zagranicznych. Ze względu na częściowo ograniczone możliwości zakupów rodzimych sił zbrojnych, grupa stara się obecnie zwiększyć swoją ofertę dla służb ratowniczych i potencjalnych odbiorców z krajów trzecich. Np. spółka Miranda, dostarczająca cały czas wojsku m.in. zestawy maskujące Berberys dla pojazdów bojowych, bierze jednocześnie udział w przetargu na podobne wyposażenie w Szwecji. Wcześniejsze próby stałego usytuowania się na chłonnym, chińskim rynku ze sztandarowymi produktami Lubawy, czyli największymi namiotami pneumatycznymi (zobacz: Zamówienia Lubawy w Chinach), z przyczyn niezależnych od producenta zakończyły się niepowodzeniem.

Według przedstawicieli grupy, Lubawa zamierza w najbliższym czasie poszerzyć swoją ofertę, dotyczącą największych namiotów, o klasyczne konstrukcje ze stalowym szkieletem. Mimo, że wymagają one większego nakładu pracy przy ich rozkładaniu, można je transportować w mniejszych zestawach.

Reklama
Reklama

Powiązane wiadomości

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.