Reklama
Reklama

Garmin 1000 dla kolejnych PA-46

Przedstawiciele Piper Aircraft poinformowali, że sfinalizowali proces certyfikacji zestawu awionicznego Garmin 1000 dla modeli Mirage i Matrix. Zakończono w ten sposób przystosowanie wszystkich modeli rodziny PA-46 do nowych urządzeń Garmina.

Najważniejszym elementem zestawu Garmina są 3 wyświetlacze ciekłokrystaliczne. Wielofunkcyjny ekran umieszczony po środku, ma przekątną 15 cali. Dwa mniejsze (10,5 cala) służą do przekazywania podstawowych parametrów lotu. Dzięki Synthetic Vision Technology Garmina, możliwym jest tworzenie trójwymiarowych map terenu, z zaznaczeniem m.in. przeszkód czy warunków pogodowych / Zdjęcie: dfms.com

Samoloty PA-46 to jednosilnikowe, tłokowe lub turbośmigłowe maszyny dla 1 pilota i do 5 pasażerów. Najbardziej luksusowy i najszybszy model, Meridian, otrzymał możliwość montowania zestawu Garmin 1000 - jako zastępczy wobec mniej skomplikowanej Avidyne Entegra (zobacz: Avidyne czy Garmin?) - kilka miesięcy temu.

Ogłoszone niedawno uzyskanie certyfikatu dla starszego, nie produkowanego już od 2008 Mirage i nowego Matrixa, finalizuje proces przystosowania samolotów do nowoczesnego zestawy awionicznego, przy czym w stosunku do Matrixa, Garmin 1000 będzie oferowany w standardzie, a zestawy Avidyne jako tańsza opcja.

Najważniejszym elementem zestawu Garmina są 3 wyświetlacze ciekłokrystaliczne. Wielofunkcyjny ekran umieszczony po środku, ma przekątną 15 cali. Dwa mniejsze (10,5 cala) służą do przekazywania podstawowych parametrów lotu. Dzięki Synthetic Vision Technology Garmina, możliwym jest tworzenie trójwymiarowych map terenu, z zaznaczeniem m.in. przeszkód czy warunków pogodowych / Zdjęcie: dfms.com

Samoloty PA-46 to jednosilnikowe, tłokowe lub turbośmigłowe maszyny dla 1 pilota i do 5 pasażerów. Najbardziej luksusowy i najszybszy model, Meridian, otrzymał możliwość montowania zestawu Garmin 1000 - jako zastępczy wobec mniej skomplikowanej Avidyne Entegra (zobacz: Avidyne czy Garmin?) - kilka miesięcy temu.

Ogłoszone niedawno uzyskanie certyfikatu dla starszego, nie produkowanego już od 2008 Mirage i nowego Matrixa, finalizuje proces przystosowania samolotów do nowoczesnego zestawy awionicznego, przy czym w stosunku do Matrixa, Garmin 1000 będzie oferowany w standardzie, a zestawy Avidyne jako tańsza opcja.

Reklama
Reklama

Powiązane wiadomości

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.