Reklama
Reklama

Przedstawiciele US Air Force zamówili kolejne samoloty szkolenia wstępnego Beechcraft T-6A Texan II. 20 egz. będzie kosztować nie więcej niż 123,8 mln USD.

Texany zastępują odrzutowe T-37 Tweet USAF i T-34C Turbo Mentor lotnictwa US Navy / Zdjęcie: USAF

Texany, zamerykanizowane wersja szwajcarskich Pilatusów PC-9, dostarczane są USAF i lotnictwu US Navy od 2000 (zobacz: Dodatkowe zamówienie na Texany). Według producenta, do tej pory dostarczono 435 samolotów oraz kilkadziesiąt kolejnych dla Grecji i Kanady.

Obecny kontrakt podnosi liczbę zamówionych egz. do prawie 600. Docelowo amerykańskie lotnictwo ma otrzymać 768 samolotów tego typu.

Umowa zakłada przekazanie 20 T-6A, wraz z dodatkowymi urządzeniami szkoleniowymi i publikacjami technicznymi. Pentagon wyasygnował już na ten cel 69,3 mln USD, a wartość całego kontraktu nie może przekroczyć 123,8 mln USD.

Texany zastępują odrzutowe T-37 Tweet USAF i T-34C Turbo Mentor lotnictwa US Navy / Zdjęcie: USAF

Texany, zamerykanizowane wersja szwajcarskich Pilatusów PC-9, dostarczane są USAF i lotnictwu US Navy od 2000 (zobacz: Dodatkowe zamówienie na Texany). Według producenta, do tej pory dostarczono 435 samolotów oraz kilkadziesiąt kolejnych dla Grecji i Kanady.

Obecny kontrakt podnosi liczbę zamówionych egz. do prawie 600. Docelowo amerykańskie lotnictwo ma otrzymać 768 samolotów tego typu.

Umowa zakłada przekazanie 20 T-6A, wraz z dodatkowymi urządzeniami szkoleniowymi i publikacjami technicznymi. Pentagon wyasygnował już na ten cel 69,3 mln USD, a wartość całego kontraktu nie może przekroczyć 123,8 mln USD.

Reklama
Reklama

Powiązane wiadomości

Udostepnij

Reklama
Reklama

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.