Hawker Beechcraft otrzymał dwa dodatkowe kontrakty, na dostawy kolejnych 137 samolotów szkolnych T-6A Texan II o łącznej wartości 550 mln USD.
W 1995 rozpoczął się oficjalnie program stworzenia następcy samolotów szkolenia wstępnego dla US Air Force i US Navy - Joint Primary Aricraft Training System (JPATS). Przetarg wygrał Raytheon Aircraft, który dostosowując szwajcarskiego Pilatusa PC-9 do amerykańskich wymagań, stworzył T-6A. Pierwsze dostawy zostały zrealizowane w 2000 i samolot zaczął zastępować odrzutowe T-37 USAF (zobacz: Żegnajcie T-37 Tweet) i wykorzystywane jeszcze T-34C Turbo Mentor lotnictwa marynarki.
Do tej pory amerykańskie siły zbrojne złożyły zamówienie na 571, z docelowo planowanej liczby 768 samolotów. Hawker Beechcraft (nowy właściciel wytwórni Raytheona) dostarczył 387 samolotów dla rodzimego odbiorcy i dodatkowo 71 samolotów na eksport (dla Grecji i Kanady).
Linia produkcyjna Texanów ma istnieć do 2016, zaś serwisowanie floty samolotów szkolnych - do 2050.