Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe śmigła dla King Airów B200

Lotnictwo cywilne, 28 marca 2013

Amerykańskie przedsiębiorstwo Raisbeck Engineering oddało do eksploatacji pierwszego Beechcrafta King Aira B200 wyposażonego w nowe śmigła z łopatami szablastymi.Pierwszy King Air B200 z wyposażeniem EPIC PLATINUM, obejmującym m.in. nowe śmigła z łopatami szablastymi / Zdjęcie: Raisbeck Engineering

Prace związane z wyposażeniem samolotu przeprowadzono w zakładach Landmark Aviation w Norfolk, w stanie Wirginia. Został on przekazany użytkownikowi 12 marca, jednak informacja na ten temat ukazała się po kilkunastu dniach.

Kompletny zestaw nowego wyposażenia, jakie zabudowano w samolocie nosi nazwę EPIC PLATINUM. Oprócz nowych śmigieł obejmuje on także płetwy ustateczniające w tylnej części kadłuba, nowe krawędzie natarcia skrzydeł, układ odzyskiwania powietrza naporowego i schowki w gondolach silników.

Według informacji Raisbeck wspomniane modyfikacje umożliwiają B200, napędzanemu standardowymi silnikami Pratt & Whitney PT6A-52, rozwinięcie prędkości M0,52 na wysokości 8534 m. Znacznemu skróceniu uległa także długość startu. Odnotowano również wzrost prędkości wznoszenia.

Nowe śmigła są wynikiem współpracy Raisbecka z ich producentem – Hartzell Propeller z USA. Badania trwały 3,5 roku. Obecnie prowadzone są analizy mające na celu zabudowanie nowych śmigieł w innych samolotach produkowanych przez Beechcrafta.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.