Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowa generacja Casspira

Wojska lądowe, 16 kwietnia 2013

Południowoafrykański Denel zaprezentował nową generację samochodów patrolowych Casspir.Oferowane przez Denel Mechem samochody patrolowe Casspir rozwijają prędkość 100 km/h na drodze (40 km/h w terenie) i mają zasięg do 800 km, ze standardowym zbiornikiem paliwa. Wozy zostały skonstruowane tak, aby wytrzymać eksplozję ładunku wybuchowego (do 14 kg trotylu) pod którymkolwiek z kół. Pojazdy oferowane są w różnych konfiguracjach, w zależności od zapotrzebowania, z napędem 4x4 lub 6x6 / Zdjęcie: Denel Mechem

Nowa generacja Casspira występuje w 2 odmianach: Casspir NG 2000 i NG 2000B. Różnią się one od siebie przede wszystkim konstrukcją podwozia. Taki sam jest natomiast wzmocniony kadłub, wykonany z lepszej jakości stali, zwiększającej odporność wozu na eksplozje min i ładunków wybuchowych.

 W porównaniu z poprzednią generacją wozów, poprawie miały ulec też właściwości eksploatacyjne Casspira, a zwłaszcza możliwość opuszczania pojazdu. W tym celu zamontowano drzwi boczne dla załogi oraz kierowcy samochodu, a także ulepszono pneumatycznie zamykane drzwi tylne.

Pomimo wprowadzonych modyfikacji konstrukcji, zachowane zostaną podstawowe cechy pojazdu, w tym jego modułowość. Pozwala ona na dostosowanie Casspira do wymagań konkretnego odbiorcy. Zwiększa to zakres możliwego zastosowania pojazdu, w tym m.in. jako samochodu patrolowego, transportera piechoty, wozu ewakuacji medycznej, czy pojazdu dowodzenia.

 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.