Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A320 z sharkletami dla Air Astana

Lotnictwo cywilne, 06 maja 2013

Airbus dostarczył liniom Air Astana pierwszego A320 wyposażonego w sharklety.Pierwszy A320 z sharkletami w barwach linii Air Astana / Zdjęcie: Airbus

Narodowy przewoźnik Kazachstanu odebrał samolot dzisiaj. Jest on przystosowany do przewozu 148 pasażerów w konfiguracji dwuklasowej – 16 w klasie biznes i 132 w klasie ekonomicznej. Zespół napędowy stanowią silniki IAE V2500.

Dostarczony kazachskiemu przewoźnikowi A320 jest pierwszym w Azji, który został wyposażony w sharklety. Według producenta zabudowanie sharkletów powoduje wzrost zasięgu samolotu o 185 km lub zwiększenie udźwigu o 450 kg.

Linie Air Astana rozpoczęły loty komercyjne w 2006. Ich pierwszym samolotem był Airbus A320. Obecnie flota towarzystwa składa się z jednego A319, 7 A320 i 4 A321 oraz 5 Boeingów 757-200, dwóch 767-300 i 7 Embraerów 190.


Drukuj Góra