Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

787 ANA i JAL od 1 czerwca

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 10 maja 2013

Boeingi 787 japońskich linii ANA i JAL, po dokonaniu napraw, powrócą prawdopodobnie do lotów rejsowych od 1 czerwca. Najpierw na liniach międzynarodowych.

Idąc w ślad za Japan Airlines (JAL), linie All Nippon Airlines (ANA) zapowiedziały powrót do lotów rejsowych swych Boeingów 787 od 1 czerwca br. Instalacje elektryczne i akumulatory Dreamlinerów japońskich linii są sukcesywnie naprawiane i testowane. JAL i ANA odbierały samoloty tego typu, jako jedne z pierwszych (odpowiednio, 7 i 17), co uzasadnia naprawy w pierwszej kolejności.

Według portalu flightglobal.com, pierwsze wznowione loty japońskich Dreamlinerów będą odbywać się z Tokio Narita do San Jose oraz z Tokio Haneda do Frankfurtu, Tajpej i Pekinu. Boeingi 787 ANA mają 1 czerwca polecieć z lotniska Haneda na Songshan pod Tajpej i do Pekinu. Od 1 sierpnia mają zaś zastąpić Boeingi 767-300ER na trasie do Szanghaju Pudong.

Dreamlinery mają też wrócić na japońskie linie wewnętrzne. Od 1 czerwca mają zacząć obsługiwać trasę z Tokio Haneda do Akita, a od 15 czerwca do Toyama. Jeśli będzie to możliwe ze względu na harmonogram napraw, od lipca Boeingi 787 mają wrócić na trasę na Okinawę.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.