Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne Airbusy A330-300 dla Oman Air

Lotnictwo cywilne, 22 maja 2013

Oman Air, narodowy przewoźnik Sułtanatu Oman, złożył zamówienie na 3 Airbusy A330-300. Po ich dostawie flota samolotów tego typu posiadanych przez linie wzrośnie do 10.

Airbus A330-300 w barwach Oman Air / Rysunek: Airbus

Omańskie A330-300 będą przystosowane do przewozu ok. 300 pasażerów. Zostaną przeznaczone do obsługi połączeń dalekiego zasięgu.

Główną siedzibą omańskich narodowych linii lotniczych, założonych w 1993, jest międzynarodowy port lotniczy Maskat. Linie obsługują połączenia krajowe i zagraniczne, a także loty czarterowe i świadczą usługi air taxi.

Obecnie we flocie towarzystwa znajdują się 4 Airbusy A330-200, 3 A330-300, 2 ATR 42-500, 2 Boeingi 737-700, 13 Boeingów 737-800 i 2 Embraery 175. Linia oczekuje na dostawę kolejnych czterech 737-800, 6 Dreamlinerów 787-8 i 2 Embraerów 175.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.