Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Flybe opóźniają odbiór Embraerów

Lotnictwo cywilne, 23 maja 2013

Regionalne linie lotnicze Flybe z W. Brytanii postanowiły opóźnić o co najmniej 3 lata odbiór 16 Embraerów 175. Jest to jeden z elementów planu ich restrukturyzacji.

Obecnie we flocie brytyjskiego towarzystwa znajduje się 9 Embraerów 175 / Zdjęcie: Flybe

Samoloty, zamówione w lipcu 2010, w ramach umowy zakupu 35 Embraerów 175, z opcją na 65 kolejnych, miały być dostarczone w okresie 2014-2015, jednak obecnie wiadomo, że nie wejdą one do eksploatacji wcześniej niż w 2017-2019. Dzięki temu przewoźnik zaoszczędzi ok. 20 mln GBP w nadchodzącym sezonie zimowym. Kwota ta miała być wypłacona producentowi jako jedna z rat płatności za Embraery 175.

Dodatkowo, w ramach programu restrukturyzacji, od marca przyszłego roku Flybe zaprzestanie operowania z portu Londyn-Gatwick i odsprzeda swoje sloty niskokosztowym easyJet.

Dotychczas towarzystwo zwolniło ok. 600 pracowników. Od 1 maja 70% czynności wykonywanych w ramach obsługi liniowej samolotów zostało przekazane Monarch Engineering. Miesiąc wcześniej postanowiono także skorzystać z oferty jednego z przedsiębiorstw zajmujących się usługami handlingowymi.  

Kolejnym sukcesem jest obniżenie płac załóg lotniczych o 5% w zamian za zwiększenie ilości czasu wolnego oraz zaoszczędzenie 6 mln GBP dzięki renegocjowaniu kontraktów z dostawcami.

Obecnie linie zaoszczędziły ok. 30 mln GBP, bez konieczności pomocy ze strony udziałowców. Cele na najbliższą przyszłość to zaoszczędzenie 12 mln GBP w latach 2013-2014, a następnie 23 mln GBP rocznie, poczynając od 2014-2105. 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.