Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa An-2 w Kirgizji

Lotnictwo cywilne, 25 maja 2013

W czasie akcji zwalczania szarańczy w Kirgizji rozbił się samolot An-2. Trzy osoby znajdujące się na jego pokładzie zginęły.

Wrak rozbitego An-2 / Zdjęcie: kagar.kg

Do katastrofy doszło wczoraj ok. 10:00 w Rejonie Aksyjskim Obwodu Dżalal-Abadskiego na południowym zachodzie Kirgizji. Dwupłatowy An-2 leciał wykonując fumigację w ramach akcji zwalczania szarańczy. Z niewiadomych przyczyn rozbił się i prawie całkowicie spłonął. Na jego pokładzie zginęły 3 osoby.

Pilotem rozbitego An-2 był 62-letni W.O. Matwiejew. Zginął też stażysta O. Toktosunow i 60-letni urzędnik z departamentu rolnictwa Rejonu Aksyjskiego, S.S. Ałymbajew.

Rozbity samolot to An-2R nr rej. EX-02015, nr ser. 1G153-56, wyprodukowany w 1974. Należał do Valor Air.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.