Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Airbusy i Boeingi za 17 mld USD

Lotnictwo cywilne, 31 maja 2013

Singapore Airlines zamówiły po 30 samolotów Airbusa i Boeinga. Ich wartość przekracza 17 mld USD.

Airbus A350-900 w barwach Singapore Airlines / Rysunek: Airbus

Singapore Airlines poinformowały o zamówieniu 60 samolotów pasażerskich nowej generacji. Kontrakty dotyczą 30 Airbusów A350-900 i 30 Boeingów 787-10X. Opcja dotyczy 20 kolejnych Airbusów. Przy czym możliwa jest jej konwersja na większe A-350-1000. W przypadku Boeinga singapurskie zamówienie jest pierwszym na Dreamlinery serii 10X. Mają one przewozić o 50 pasażerów więcej niż największe obecnie rozwijane odmiany, ale przy mniejszym zasięgu.

Łączna wartość kontraktów zawartych przez Singapore Airlines z Airbusem i Boeingiem przekracza 17 mld USD. Dostawy Airbusów mają rozpocząć się na przełomie 2016/2017, a Boeingów rok później. A350-900 będą napędzane silnikami Rolls-Royce Trent XWB. Wybór silników do 787-10X zostanie dokonany później.

 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.