Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Testy Remote Package Handling System

Lotnictwo cywilne, 03 lipca 2013

Kanadyjska Provectus Robotics Solutions (PRS) poinformowała o testach nowego zdalnie sterowanego pojazdu przeznaczonego do usuwania z lotnisk podejrzanych ładunków, Remote Package Handling System (RPHS).

Pierwsze próby Remote Package Handling System (RPHS) przeprowadzono w czerwcu na terenie lotniska Québec City Jean Lesage International Airport / Zdjęcie: PRS

RPHS został opracowany przez Provectus Robotics Solutions przy współpracy z wybranymi kanadyjskimi przedsiębiorstwami, w tym m.in. Parisien Research Corporation. Jest to zdalnie sterowany pojazd 6x6, z napędem elektrycznym. Został przystosowany do usuwania z lotnisk podejrzanych ładunków, bez konieczności wstrzymywania pracy całego portu lotniczego.

Pojazd ma 287 cm długości i 221 cm wysokości. Rozwija prędkość do 25 km/h i jest w stanie pracować w trudnych warunkach terenowych oraz przy złej pogodzie. RPHS sterowany jest za pomocą sygnałów radiowych wysyłanych przez znajdującego się w bezpiecznej odległości operatora (zasięg do 1 km). Obsługę wozu ułatwia zainstalowana głowica obserwacyjna z kamerami wideo i termowizyjną.  Czas pracy urządzenia wynosi około 6 h.

Podejrzany ładunek umieszczany jest na specjalnej ruchomej rampie, zainstalowanej na pojeździe. Jej długość wynosi 122 cm, a głębokość 36 cm.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.