Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

IAG zamówiła 220 A320

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 15 sierpnia 2013

IAG – spółka-matka British Airways, Iberii i Vueling – zamówiła 220 samolotów pasażerskich Airbus A320. Pierwsza partia 62 A320neo katalogowo kosztuje 5,4 mld dolarów.

A320-216 barcelońskich linii Vueling / Zdjęcie: curimedia

International Airlines Group (IAG), jedna z największych grup linii lotniczych – spółka-matka British Airways, Iberii i Vueling – zamówiła 220 samolotów pasażerskich koncernu Airbus rodziny A320. Pakiet zawiera 62 samoloty dla niskokosztowych linii Vueling (w tym 32 A320neo). Katalogowo kosztują one 5,4 mld USD (A320ceo – 81,8 mln USD, A320neo – 92 mln USD), przy czym przedstawiciele IAG informuą, że grupa uzyskała znaczący rabat. Opcja przewiduje zakup dla Vueling kolejnych 58 A320 różnych odmian. Dostawy mają być realizowane między 2015 a 2020.

IAG zamówiła jeszcze 100 A320neo dla British Airways i Iberii. Na razie nie wskazano dostawcy silników, które będą napędzać te samoloty.

IAG przejęła kontrolę nad Vueling w kwietniu br. Linie te mają konkurować z niskokosztowymi gigantami – Ryanairem i easyJet – na krótkich dystansach.


Drukuj Góra