Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

VivaAerobus zamawiają A320

Lotnictwo cywilne, 22 października 2013

Niskokosztowe linie z Meksyku, VivaAerobus, zamówiły 52 samoloty z rodziny Airbus A320.

Airbusy A320 neo/ceo w barwach VivaAerobus / Rysunek: Airbus

Meksykańskie towarzystwo podpisało z europejskim koncernem umowę kupna 40 A320neo i 12 A320ceo. Jest to największa transakcja Airbusa z przewoźnikiem z Ameryki Łacińskiej. Wybór zespołów napędowych dla poszczególnych modeli zostanie dokonany w późniejszym terminie.

Właścicielami VivaAerobus są IAMSA, jedno z największych przedsiębiorstw transportowych w Meksyku i Irelandia Aviation, globalne towarzystwo zajmujące się rozwojem niskokosztowych linii lotniczych, m.in. Ryanair, Tiger Airways, Allegiant Airlines, czy vivaColombia.

VivaAerobus jest pionierem koncepcji Bus to Air, mającej na celu skłonienie pasażerów korzystających z komunikacji autobusowej do przesiadania się na pokłady samolotów. Airbusy będą stopniowo zastępowały we flocie przewoźnika 19 Boeingów 737-300, począwszy od kwietnia 2014, do 2016. Nowe statki powietrzne pozwolą na rozwój siatki połączeń krajowych i regionalnych VivaAerobus.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.