Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dubai 2013: Nowy ATR

Lotnictwo cywilne, 17 listopada 2013

Francusko-włoskie konsorcjum ATR zaprezentowało dziś najnowszą wersję samolotu ATR 72-600. To pierwsza z 25 maszyn zamówionych przez indonezyjskie linie lotnicze Garuda.

ATR 72-600 w barwach indonezyjskich linii lotniczych Garuda / Zdjęcie: Ryszard Jaxa-Małachowski

ATR 72 w wersji 600, który zabiera do 72 pasażerów, został zmodyfikowany, aby spełniać aktualne wymagania hałasowe oraz emisji dwutlenku węgla i tlenków azotu. Wiąże się to z wprowadzeniem przez ICAO ograniczeń emisji tych gazów oraz nowych norm dotyczących silników.

W czasie pokazów ATR podpisał kontrakt na taki sam samolot, który w przyszłym roku zostanie dostarczony do prywatnej linii saudyjskiej Alfa Star Aviation Service. Dotychczas operator ten używał mniejszych, 42 miejscowych ATR-42. Sprzedaż potwierdziła pozycję europejskiego konsorcjum na rynku blisko wschodnim. Z drugiej strony potwierdza dynamikę całego rynku, ponieważ pozostając w cieniu wielkich graczy, jak Emirates czy Etihad, małe linie nie są tak widoczne, ale jednak stale się rozwijają.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.