Lockheed Martin zademonstrował funkcjonowanie opracowywanego przez siebie systemu umożliwiającego konwojowanie zaopatrzenia wojskowego bez udziału człowieka.
Demonstracja została przeprowadzona na terenie Fort Hood w Teksasie. W jej organizację i realizację zaangażował się Lockheed Martin oraz U.S. Army Tank Automotive Research, Development and Engineering Center (TARDEC). Celem było zademonstrowanie możliwości i potencjału rozwijanego wspólnie Autonomous Mobility Appliqué System (AMAS), umożliwiającego transport zaopatrzenia wojskowego bez udziału kierowców, dzięki pełnej automatyzacji pracy pojazdów transportowych.
Do próby użyto samochodów ciężarowych M915 i pojazdów rodziny Heavy Expanded Mobility Tactical Truck (HEMTT). Wozy zostały wyposażone w aparaturę umożliwiającą automatyczną analizę otoczenia (m.in. lidar i dodatkowy odbiornik GPS, wchodzące w skład zamontowanych na wozach urządzeń Unmanned Mission Module, UMM) i wykonywanie na jej podstawie odpowiednich manewrów, typowych dla zachowania w ruchu drogowym.