Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Singapur kupi MRTT

Lotnictwo wojskowe, 06 marca 2014

Ministerstwo obrony Singapuru ujawniło zamiar nabycia nowych samolotów transportowo-tankujących.

Zdjęcie: Airbus Defence and Space

Dzisiaj szef resortu obrony Singapuru, dr Ng Eng Hen, opublikował informację, że Angkatan Udara Republik Singapura (AURS, wojska lotnicze) kupią nowe wielozadaniowe samoloty transportowo-tankujące. Zastąpią one w służbie 4 KC-135R i stanowić będą uzupełnienie dla 5 KC-130B/H. Zwycięską konstrukcją jest Airbus A330 MRTT (Dwie wersje francuskich MRTT, 2014-02-24).

Według niepotwierdzonych informacji Singapur nabędzie 6 MRTT. Ze względu na zainteresowanie AURS samolotami wielozadaniowymi Lockheed Martin F-35, nowe tankowce najprawdopodobniej zostaną wyposażone zarówno w podkadłubowy przewód sztywny, jak i podskrzydłowe zasobniki z przewodami elastycznymi, analogicznie jak australijskie KC-30A (na zdjęciu, Wstępna gotowość australijskich KC-30A, 2013-02-26).

Mówi się też, że miejscowe przedsiębiorstwo ST Aerospace, mające doświadczenie w modyfikacjach i modernizacjach pasażerskich Airbusów, ma zająć się pracami związanymi z wyposażaniem MRTT przeznaczonych dla AURS. Producent samolotów, koncern Airbus Defence and Space, nie potwierdził na razie w/w informacji.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.