Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze zamówienie na BBJ Max

Lotnictwo cywilne, 03 kwietnia 2014

Boeing zdobył pierwsze zamówienie na samolot klasy biznes, oparty na konstrukcji 737 Max.

Boeing Bussines Jet Max 8 – pierwszy z nowej rodziny bardzo dużych biznesjetów / Rysunek: Boeing

Dzisiaj koncern z Seattle oficjalnie zapoczątkował program Boeing Bussines Jet (BBJ) Max. Nieujawniony nabywca zdecydował się na kupno samolotu BBJ Max 8, którego konstrukcja oparta będzie na pasażerskim 737 Max 8.

Najnowszy biznesjet Boeinga będzie mógł przebyć dystans 11 713 km, czyli o 1842 km więcej niż jego protoplasta BBJ 2. W planach jest także wprowadzenie na rynek modelu 737 Max 9, mającego zasięg 11 584 km.

Pierwszy BBJ Max 8 zostanie wyprodukowany w 2018. Do rąk użytkownika trafi dopiero po zabudowaniu wyposażenia kabiny pasażerskiej w specjalnym centrum, wybranym przez nabywcę.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.