Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pod Bostonem rozbił się Gulfstream IV

Lotnictwo cywilne, 01 czerwca 2014

Wczoraj pod Bostonem rozbił się samolot dyspozycyjny Gulfstream IV. Zginęli wszyscy, którzy nim lecieli – 7 osób.

Miejsce rozbicia się Gulfstreama IV na lotnisku Bedford-Hanscom Field / Zdjęcie: WBZ-TV/WFXT

Wczoraj późnym wieczorem prywatny Gulfstream IV startował z lotniska Bedford-Hanscom Field w Massachusetts, 30 km na północny zachód od Bostonu. Miał lecieć do Atlantic City. Na jego pokładzie znajdowała się 3-osobowa załoga i 4 pasażerów. O 21:40 samolot przekroczył próg pasa nr 11 i toczył się dalej, rozbijając się o anteny i ogrodzenie. Płonący wrak zatrzymał się 600 metrów od końca pasa.

W katastrofie zginęli wszyscy znajdujący się na pokładzie. Wśród nich był 72-letni Lewis Katz, współwłaściciel The Philadelphia Inquirer, The Daily News i Philly.com. Pozostałe zidentyfikowane ofiary to Anne Leeds, Susan Asbell i Marcella Dalsey. Wszystkie ciała zostały znalezione we wraku.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy.

Rozbity samolot to dwusilnikowy dyspozycyjny Gulfstream IV nr rej. N121JM, nr ser. 1399, oblatany w 2000. Należał do SK Travel LLC z Karoliny Północnej.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.