Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Małgosi II

Lotnictwo cywilne, 12 czerwca 2014

W Mielcu oblatano samolot doświadczalny Małgosia II. Jego konstruktorem jest Edward Margański.

Samolot doświadczalny Małgosia II w trakcie oficjalnego oblotu

Przedwczoraj, po wielu lotach nad pasem na lotnisku w Mielcu, Jarosław Rozwód, pilot doświadczalny 1. klasy, na codzień zasiadający za sterami Boeinga 737 w liniach Enter Air dokonał oficjalnego oblotu samolotu doświadczalnego Małgosia II. Jak stwierdził po zakończeniu wydarzenia konstruktor samolotu mgr inż. Edward Margański, wszystko odbyło się zgodnie z planem. Samolot cały, pilot nie uszkodzony i niezbyt zestresowany, a konstruktor więcej niż usatysfakcjonowany – powiedział Edward Margański.

W pierwszym etapie prób samolot ma zabudowane dwa zespoły usterzenia poziomego / Zdjęcia: via Edward Margański

Dotychczasowe wyniki prób są niezwykle obiecujące i zgodne z oczekiwaniami i założeniami. Małgosia II jest samolotem doświadczalnym, przeznaczonym do badań nowej metody sterowania. Badania mają być realizowane w różnych konfiguracjach. Aktualnie, na początku prób, samolot lata przejściowo z dodatkowym usterzeniem poziomym, zabudowanym z tyłu.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.