Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat EASA dla Cessny Sovereign +

Lotnictwo cywilne, 12 czerwca 2014

Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) przyznała certyfikat odrzutowcowi klasy biznes Cessna Sovereign +.

Zdjęcie: Cessna Aircraft

Nowy odrzutowiec klasy biznes, ujawniony przez Amerykanów w marcu ub. r. odbywa obecnie tournee po Europie. Jego premiera na Starym Kontynencie miała miejsce podczas majowych targów EBACE w Szwajcarii.

Mamy wielu chętnych z Europy do zakupu Cessny Sovereign +. Samolot ten umożliwia wykonanie lotu non-stop z Londynu do Stanów Zjednoczonych, czy na Bliski Wschód, albo przemieszczanie się pomiędzy europejskimi miastami – mówi wiceprezes Cessny, Chris Hearne.

Cessna Sovereign + napędzana jest dwoma silnikami turbowentylatorowymi Pratt & Whitney PW306D, o ciągu 25,3 kN każdy. Zasięg samolotu to 5904 km, a prędkość maksymalna – ponad 850 km/h (Dublet Cessny na koniec roku, 2013-12-27).

W kabinie załogi zabudowano Cessna Intrinzic Flight Deck, którego główną częścią jest awionika glass cockpit Garmin G5000 avionics. Piloci mają także do dyspozycji przepustnice działające w trybie automatycznego sterowania. Kabina mieści maksymalnie 12 pasażerów. System rozrywkowy Clairity pozwala na korzystanie podczas lotu z Internetu za pośrednictwem smartfonów, czy tabletów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra