Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Loty Wijet dla pasażerów Air France

Lotnictwo cywilne, 10 lipca 2014

Francuski przewoźnik Wijet oferuje dodatkowy transport pasażerom Air France, podróżującym klasą La Premiere.

Flota Wijet, przeznaczona do obsługi pasażerów Air France, liczy obecnie 4 odrzutowce Cessna Citation Mustang / Zdjęcie: Wijet

Od kilku dni pasażerowie klasy La Premiere Air France (Nowe kabiny Air France, 2014-07-01) mogą szybciej i łatwiej dotrzeć do portu lotniczego Paryż-Roissy-Charles de Gaulle (CDG), w celu rozpoczęcia podróży dalekodystansowe, lub po jej zakończeniu wrócić do miejsca zamieszkania. Umożliwiają im to bardzo lekkie odrzutowce Cessna Citation Mustang (Citation Mustang nr 400, 2012-02-01), należące do towarzystwa Wijet.

Każdy samolot wyposażony jest w 4 fotele klubowe, wyściełane skórą. 2 z nich mają możliwość odchylenia oparcia o 140°. Na pokładzie podróżni mają do wyboru napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz francuskie specjały. Dostępny jest także (bezpłatnie) telefon satelitarny.

Mustangi mogą operować z 1200 lotnisk położonych na terenie Francji i Europy. Pasażer sam wybiera czas odlotu, skorelowany z czasem odlotu lub przylotu lotu dalekodystansowego. Jedynym warunkiem jest, aby czas lotu z wybranego miejsca do/z Paryża nie przekraczał 2,5 h. Po dotarciu na lotnisko CDG pasażerowie nie muszą dokonywać odprawy biletowo-bagażowej, lecz od razu po lądowaniu są przewożeni limuzyną do docelowego samolotu i wchodzą na jego pokład. Analogicznie odbywa się podróż po lądowaniu na CDG.

Cena lotu wynosi 2400 EUR (9922 zł) za godzinę, wraz z podatkami, niezależnie od liczby osób na pokładzie Mustanga. Co najważniejsze, usługa dostępna jest także dla pasażerów klasy biznes, jeżeli ich znajomi podróżują w klasie La Premiere.

Przed rozpoczęciem regularnych lotów Wijet wykonał tzw. loty próbne w kwietniu, maju i czerwcu br. Usługa okazała się bardzo popularna. Obecnie przewoźnik dysponuje 4 odrzutowcami Cessna Citation Mustang, wykonującymi loty dla potrzeb Air France. W połowie roku dołączy do nich piąty, a przed końcem 2014 – 2 kolejne.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.