Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy niszczyciel typu Zumwalt DDG 1000 powstanie w Maine

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 09 października 2007

Pierwszy futurystyczny niszczyciel US Navy nowego typu Zumwalt DDG 1000 zostanie zbudowany w jednej z najstarszych stoczni Stanów Zjednoczonych - w Bath Iron Works w stanie Maine, należącej do koncernu General Dynamics. Pierwotnie planowano jego budowę w kontrolowanej przez Northrop Grummana Ingalls Shipyard w Pascagoula w stanie Missisipi (amerykańska pisownia Mississippi).

US Navy zamawia okręty Zumwalt wedle tak zwanego kontraktu dualnego. Jego beneficjentami są oba wielkie konsorcja, a nie tylko jedno. Pozwala to utrzymać wykwalifikowaną siłę roboczą w obu centrach budownictwa okrętowego i ciągłość produkcyjną obu morskich oddziałów korporacji.

Bath Iron Works bardziej obecnie potrzebuje zamówień niż Ingalls, ponieważ w portfelu ma jedynie rozpoczętą już budowę niszczyciela typu Arleigh Burke (dostawa w 2011). Uruchomienie Zumwalta pomoże jej przetrwać do następnych kontraktów. Dopiero drugi zamówiony Zumwalt powstanie w Ingalls.

Koszt budowy każdego nowego niszczyciela ocenia się obecnie na od 3 do 5 mld USD.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.