Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Mi-8 w Gelendżiku

Lotnictwo cywilne, 06 września 2014

Podczas pokazów lotniczych w Gelendżiku rozbił się śmigłowiec Mi-8. Dwóch członków jego załogi zginęło na miejscu, a trzeci zmarł w szpitalu.

Zdjęcie: kuban.kp.ru

Jeden ze śmigłowców Mi-8 przewożących flagi podczas pokazów w Gelendżiku 4 września rozbił się podczas lądowania. Pierwsze podejście, już bez flagi, o 15:29 pilot przerwał, a podczas drugiego nie opanował maszyny, która się rozbiła, przewróciła na prawą burtę i spaliła. Od śmigłowca oderwała się belka ogonowa.

W katastrofie na miejscu zginął pierwszy pilot Walerij Kramarow i mechanik pokładowy Giennadij Kosenko. Drugi pilot, Igor Chodak został przewieziony do szpitala, gdzie dziś zmarł w wyniku ciężkich poparzeń (90% powierzchni ciała). Na ziemi nikomu nic się nie stało. Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy.

Rozbity śmigłowiec to Mi-8 nr rej. RA-24255, nr ser. 98734093. Miał 27 lat. Od sierpnia 2013 należał do kompanii lotniczej PANH Krasnodar.

10. Międzynarodowa Wystawa Hydroawiasalon 2014 rozpoczęła się 4 września. W pokazach inauguracyjnych wzięły udział samolotowe grupy akrobacyjne Sokoły Rosji i Striżi oraz grupa śmigłowcowa Berkuty. W wystawie uczestniczy ponad 180 wystawców z kilkunastu krajów. Po katastrofie przerwano wszystkie loty pokazowe.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.